sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Käyntikortti ja mainos

Mulla on työn alla yritykselleni käyntikortti. Ja pieni mainos. En vielä tohdi mainostaa ja markkinoida kovin laajalla volyymilla, jotta ehdin kaikki tilaukset rauhassa tehdä. Sain tähän oheen myös yhden selivtystyön toimeksiannon, eli markkinointia laajemmalla mittakaavalla voi siirtää syksyyn. Mutta mie tarvin kuiten käyntikortin ja pienen mainoksen. 

Mun ihana ystävä (pus!) kävi ottaan mulle tunnelmakuvia, joista sitten valkkaan pohjan mainokselle ja käyntikortille. Oi, mie oon niin onnellinen kun mulla on ystäviä ympärillä, ne uskoo mun unelmiin myös silloin kun itse on epäileväinen.
Noista kuvista tuo keskimmäinen on mun suosikki, mustavalkoinen kuva, musta tai valkoinen teksti ja paperiksi sellainen helmiäisvalkoinen kartonki. Oi,  siitä tulee  hieno!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti