perjantai 5. heinäkuuta 2013

Arkilaukku

Mie olen oikeastaan viime syksystä asti etsiny itelleni oikeankokoista laukkua. Semmosta johon mahtuu puhelin, kortit ja avaimet. Semmonen, joka kulkee vaivattomasti mukana, varsinkin kesäisin kun lähtee vaikka kauppaan, tai huvipuistoon yms. Sen saa piiloon  neuleen alle, ja se kulkee kätevästi mukana aina.

Syksyllä kun olin työharjoittelussa, siellä melkein jokaisella naisella oli Manner´S : n kierrätysnahasta tekemä kehyskukkarolaukku. Se näytti tosi hyvältä ja sinne mahtui just ne tärkeät tavarat, mitä nainen haluaa kantaa mukana aina. No syksy meni, enkä saanut ostettua jostain syystä itselleni sitä tilaihmettä. Jälkeenpäin on harmittanu, mutta oishan sen voinut vaikka netin kautta tilata.

Mie oon melkein vuoden verran suunnitellut tekeväni sellaisen laukun, ja tehnytkin eri versioita,  mutta mie en vaan saa niitä kehyksiä niin hyvin laitettua, ettei ne olis joko mutkalla tai sitten kolhiintuneet erilaisista pihdeistä...

No illalla kävin kyläilemässä toisen käsityöläisen luona. Hän on innostunut kierrätysmateriaaleista, tekee kahvipussikasseja sekä kännykkäpusseja ja  iltalaukkuja tölkin korkeista ( vai miksi niitä sanotaan, onko ne korkkeja?) Siellä oli yksi valmis laukku joka oli just oikean kokoinen mun puhelimelle, korttikotelolle ja avaimille. Ja mie sain sen itselleni! Ainut mitä tein itse siihen, oli hihna ja sen kiinnitykset.  Ja se on just mitä olen kaivannut; sinne mahtuu just ne pikkutavarat, jotka mulla on aina mukana kun lähden liikenteeseen.
Laukun koko on about 16x14cm.Sisällä vuori ja yksi tasku tarrakiinnityksellä. Niin ja laukussa vetoketjukiinnitys. Ihan huippu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti